Hurtownia przede wszystkim umożliwia kupowanie dużej ilości towaru w niższej cenie. Jest to jej główna i niezaprzeczalna zaleta. Ale czy niskie ceny to wszystko, czego klient powinien oczekiwać od hurtowni odzieży? Zdecydowanie nie!
Jaka więc jest dobra hurtownia?
- oferuje ubrania dobrych marek,
- szczegółowo i zrozumiale opisuje produkty,
- ma jasne zasady zakupów, zwrotów i reklamacji,
- jest w niej duży wybór krojów, kolorów i typów ubioru.
Twój biznes jest naszym biznesem
Często klientami hurtowni są firmy i instytucje, które poszukują odpowiedniego stroju dla pracowników lub gadżetów reklamowych dla swoich klientów.
Ubiór pracownika to w wielu przypadkach kwestia bezpieczeństwa pracy, higieny i… psychologii. Osoby w ubraniach firmowych są postrzegane jako bardziej kompetentne. Często ubiór pracownika jest ważnym elementem identyfikacji wizualnej. Klientowi łatwiej jest też po prostu znaleźć pracownika wśród klientów, na przykład w sklepie. Dużo mówi o charakterze firmy to, czy pracownik jest w T-Shircie, czy w koszuli. Również pracownik czuje się pewniej i może być bardziej efektywny w dobrym stroju.
Ubranie z logo firmy, noszona przez pracownika lub klienta może też być świetną reklamą… o ile dobrze się prezentuje. Dlatego istotna jest trwałość ubrań, ich odporność na odbarwienia lub rozciąganie/kurczenie. Tutaj wkraczamy my, z ofertą bardzo dobrej jakości ubrań, dodatków i akcesoriów. Nadruk powinien być trwały i estetyczny. Sprane, wyblakłe litery w nazwie marki nie budzą dobrych skojarzeń.
Klient indywidualny jest niemniej ważny
W sieciówkach czasem trudno znaleźć to, czego się potrzebuje. Czasem na fali mody wszystkie oferują praktycznie to samo, albo fason, który lubisz, nagle znika ze sklepów… Albo po prostu potrzebna jest duża ilość ubrań. Tak, hurtownia odzieży to dobry pomysł też dla klientów indywidualnych. Nie trzeba koniecznie mieć firmy lub podpisywać jakiejś umowy. Darmowa dostawa powyżej pewnej kwoty zamówienia, ogromny wybór ubrań (również dziecięcych), szybka dostawa - to jest standard, na który każdy zasługuje.
Nie zgub się w sklepie
Funkcjonalny sklep internetowy to podstawa. Niektóre sklepy, czy to stacjonarne, czy internetowe, rozmyślnie wiodą klienta na manowce, licząc na większą sprzedaż. Tutaj jest mało kategorii i wiele filtrów, które pozwalają wyszukać dokładnie to, czego klient potrzebuje. Można poszukać ubioru o konkretnym fasonie, uszytego z wybranego przez ciebie materiału, w odpowiednich kolorach. W razie wątpliwości, na co się zdecydować, z pomocą przychodzi funkcja porównywania produktów. Klienci biznesowi mogą też zamówić próbki. Nie namawiamy nikogo do kupowania kota w worku.