Możliwość naniesienia na koszulkę własnego nadruku ma wiele zalet. Możesz za jego pomocą wyrazić siebie, podarować spersonalizowany prezent czy rozpowszechnić logo firmy. Jak wybrać odpowiedni nadruk? Sprawdź najważniejsze kryteria wyboru.
Co chcesz przekazać przy pomocy nadruku?
Pierwszym aspektem, na który większość osób zwraca uwagę, decydując się na wykonanie własnego nadruku na koszulce, jest jego wygląd. Na spersonalizowanej koszulce możesz wyrazić, co tylko zechcesz. Najpopularniejszymi motywami są wizerunki idoli, nazwy zespołów muzycznych czy ulubione cytaty. Koszulka z własnym nadrukiem może stanowić również sposób na upamiętnienie ważnej chwili w życiu. Tego typu od
Współczesny rynek charakteryzuje się bardzo dużą konkurencją. Jeśli chcesz przyciągnąć klientów i skutecznie budować pozycję swojej firmy, zadbaj o właściwą reklamę. Jak nowocześnie i skutecznie reklamować firmę? Podpowiadamy!
Budowanie wizerunku w sieci
Podstawą w budowaniu wizerunku firmy jest stworzenie wizerunku w sieci. Media społecznościowe, reklamy sponsorowane czy dobre pozycjonowanie pozwolą Ci dotrzeć do bardzo szerokiego grona klientów, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani Twoimi usługami. Na rynku bardzo trudno zdobyć zaufanie klientów bez czytelnej strony internetowej czy profilu w popularnych serwisach. Przygotowanie witryny powinno być więc pierws
Odzież reklamowa z odpowiednim nadrukiem firmowym w postaci np. emblematu, logotypu firmy, stanowi bardzo ważną wizytówkę przedsiębiorstwa. Jednak nie mniej duży wpływ na wizerunek firmy poza odpowiednim projektem graficznym i dopasowaniem kolorystyki fasonu koszulki do stylu firmy, ma także odpowiednia jakość odzieży firmowej.
Osoby, które chcą wybrać koszulkę wysokiej jakości, szukają parametrów przekładających się na to, że materiał jest naprawdę dobry. Jednak niewiele osób zdaje sobie sprawę, czym powinno się kierować, wybierając np. koszulki. Często osoby, które nie mają na co dzień styczności z branżą odzieżową sugerują się w
Wśród marek odzieżowych, które produkują odzież reklamową i roboczą ważne miejsce zajmuje kanadyjska firma Gildan, która jest obecna na rynku od 1984 roku. Ma ona w swojej szerokiej ofercie ubrania, które wyróżniają się bogatą kolorystyką i różnymi ciekawymi fasonami.
Gildan to firma, która cały czas się rozwija i nieustannie zyskuje popularność. Bardzo ważne miejsce zajmują koszulki w wielu rozmiarach – modele damskie, męskie i dziecięce. Bardzo dobrymi opiniami cieszą się zwłaszcza koszulki z grafiką w postaci nadruku, który może przedstawiać np. logo firmy. To ciekawe rozwiązanie zwłaszcza, jeśli chcesz promować swoją firmę i nadać jej pozytywny i profesjonalny wydźwięk.
B&C Collection to jedna z tych marek odzieżowych, które specjalizują się w produkcji najwyższej jakości odzieży reklamowej. W jej szerokiej ofercie dostępne są modele przeznaczone dla kobiet, mężczyzn, a także dla dzieci. Przy produkcji ubrań firma ta stosuje najnowsze technologie.
Firma B&C Collection szyje bluzy oraz kurtki, w tym reklamowe. Bardzo ważne miejsce w ofercie tej firmy zajmują nadruki na odzieży. Mogą to być np. logo firmowe dla ubrań dla pracowników przedsiębiorstwa czy symbole drużyny sportowej, zespołu muzycznego lub dowolna grafika stanowiąca np. pamiątkę z wyjazdu wakacyjnego. Wybierając indywidualizowane bluzy lub kurtki, warto postawić na tę markę.
Niska cena, wysoka jakość i świetny wygląd - to najważniejsze cechy odzieży marki Fruit of the Loom. Cieszy się ona bardzo dużą popularnością na całym świecie. Czemu zawdzięcza swój sukces i dlaczego warto dokładnie zapoznać się z jej asortymentem? Wyjaśnimy w poniższym tekście!
Fruit of the Loom - historia marki
Marka Fruit of the Loom może pochwalić się bardzo bogatą historią. Jej początki sięgają już 1851 roku. To wtedy właściciel zakładów włókienniczych Robert Knight razem z bratem Beniaminem założyli firmę w Rhode Island. Swoją kultową nazwę otrzymała ona w 1856 roku. Inspiracją były rysunki owoców,
Marka Fruit of the Loom jest niezwykle popularna niemal na całym świecie. Mimo to znalezienie produktów firmy może być czasem problematyczne. W popularnych polskich galeriach handlowych brakuje miejsc, w których można zaopatrzyć się w te kultowe ubrania. Sprawdź, gdzie możesz zamówić różnorodne ubrania Fruit of the Loom!
Dlaczego marka Fruit of the Loom jest tak popularna?
Marka Fruit of the Loom wielu osobom kojarzy się przede wszystkim z gładkimi koszulkami i bluzami, na które można nanieść własny nadruk. Z tej opcji bardzo chętnie korzystają firmy, które tworzą dla pracowników stroje z logo. Opcja ta jest również często wykorzystywana przez organizatorów różnych w
W 1851 roku dwóch braci z Rhode Island, w Stanach Zjednoczonych, Robert i Benjamin Knight, wpadli na pomysł założenia firmy, która zajmowałaby się produkcją i dystrybucją tkanin bawełnianych i tekstyliów. Firma początkowo nosiła nazwę B.B. and R. Knight Corporation by po pięciu latach, zainspirowani rysunkiem owoców córki jednego z klientów, Rufusa Skeel’a, przeistoczyć się w nazwę Fruit of The Loom.
W 1871 roku nazwa Fruit of The Loom stała się oficjalną nazwą, która do chwili obecnej pozostała niezmienna. Jest to jeden z najstarszych znaków handlowych, starszy nawet od firmy Coca- Cola czy też żar
Hurtownia przede wszystkim umożliwia kupowanie dużej ilości towaru w
niższej cenie. Jest to jej główna i niezaprzeczalna zaleta. Ale czy
niskie ceny to wszystko, czego klient powinien oczekiwać od hurtowni
odzieży? Zdecydowanie nie!
Jaka więc jest dobra hurtownia?
oferuje ubrania dobrych marek,
szczegółowo i zrozumiale opisuje produkty,
ma jasne zasady zakupów, zwrotów i reklamacji,
jest w niej duży wybór krojów, kolorów i typów ubioru.
Twój biznes jest naszym biznesem
Często klientami hurtowni są firmy i instytucje, które poszukują
odpowiedniego stroju dla pracowników lub gadżetów reklamowych dla swoich
k
Koszulki z długim rękawem przydadzą się w każdej szafie - zarówno damskiej, jak i męskiej. Są one wygodne oraz uniwersalne. Zestawić można je z najróżniejszymi elementami garderoby. Świetnie sprawdzą się na co dzień, jak i od święta. Można nadać im wyjątkowości poprzez nadruk. Są one także ciekawym pomysłem na gadżet reklamowy oraz promocję swojej firmy.
Koszulka z nadrukiem jako gadżet reklamowy
Koszulka z długim rękawem to rzecz, po którą każdy chętnie sięgnie. Warto więc ją wykorzystać do celów reklamowych. Wystarczy umieścić na niej nadruk z logo lub nazwą firmę. Koszulki z długim rękawem można wręczyć przy różnych okazjach, dodając je np. do zakupów klientów lub